Onze winkel in Breda is vandaag gesloten.
Webshop bestellingen tot 22:30 morgen in huis!
Gevolgen Coronavirus voor winkel en webshop
HARDWARE
RANDAPPARATUUR
PC / LAPTOPS
TABLETS / SMARTPHONES
VERBRUIKSARTIKELEN
SOFTWARE



Gevolgen Coronavirus voor winkel en webshop

Corona update


Leveringen
De bezetting van inpakkers bij CD-ROM-LAND is meer dan op niveau, er is dan ook sinds de corona maatregelen geen noemenswaardige vertraging opgetreden bij de webshop van CD-ROM-LAND.

Vervoerders
Ondanks dat CD-ROM-LAND er in slaagt alle pakketten op tijd aan te bieden bij onze vervoerder PostNL is dit geen garantie dat je je pakket op tijd ontvangt. PostNL geeft aan dat ze momenteel het grote aantal pakketten niet aan te kunnen.

Statement van PostNL
PostNL heeft speciaal voor onze klanten een statement opgesteld waarin ze aangeven wat de gevolgen zijn voor de huidige situatie. PostNL brief

E-mailverkeer
We hebben extra personeel ingezet om de binnengekomen e-mail te verwerken. We constateren echter dat de response tijd kan oplopen tot 1 werkdag. Dit is niet wat je van ons mag verwachten, we doen ons best de response tijd terug te brengen.

Telefonische bereikbaarheid van de webshop
We hebben besloten per 20 maart jl het niet langer mogelijk te maken de webshop per telefoon te bereiken, dit besluit hebben we helaas moeten nemen omdat de capaciteit hiervoor simpelweg niet toereikend is, wij willen je dan ook vriendelijk vragen je vraag per mail te stellen. De winkel blijft wel telefonisch bereikbaar maar in de winkel hebben ze geen toegang tot gegevens van de webshop en kunnen ze je derhalve ook niet verder helpen met vragen in betrekking tot onze webshop.


Tracking code
Als je een tracking code van ons ontvangen hebt (zo niet, kijk ook even in je spambox), dan is het niet zinvol om bij ons te informeren naar de status.
Je kunt dan terecht bij PostNL. Heb je een tracking code maar vermoed je dat je pakket is kwijtgeraakt omdat je al meerdere dagen niks meer hebt vernomen, dan is het wel zinvol contact op te nemen.


Zending gedeeltelijk ontvangen?
Door de drukte bij PostNL kan het voorkomen dat je één dag een gedeelte van een zending ontvangt en op een andere dag de rest, dit kun je controleren door naar de track and trace site van PostNL te gaan. Bovenaan de webpagina lijkt het alsof PostNL aangeeft dat je alles al ontvangen hebt maar als je naar beneden scrollt zal mogelijk blijken dat er nog één of meerdere leveringen openstaan.


Overige info
CD-ROM-LAND is in de gelukkige omstandigheid dat we toevallig in februari zijn opgeschaald met onze verzendcapaciteit. Hierdoor is onze verzendcapaciteit bijna verdubbeld. Ook maken we gebruik van veel oproepkrachten die als gevolg van de coronacrisis meer tijd hebben om te werken, waardoor we er in slagen de achterstand voor jou te beperken.


Hoe kan het dat CD-ROM-LAND nog zo veel kan leveren?
Toen we in januari de eerste signalen kregen dat er tekorten zouden gaan komen hebben we ons magazijn helemaal volgeladen. Van deze extra voorraden profiteren we nu. Veel producten zijn daarom nog prima leverbaar. Uitzonderingen hierop zijn webcams en andere producten zoals monitoren en laptops. Deze worden wel steeds moeilijker leverbaar en nieuwe zendingen hiervan verwachten we pas in mei.


De Winkel
De winkel is gewoon open volgens de standaard openingstijden, uiteraard vragen wij je wel je te houden aan de voorschriften zoals voldoende afstand houden. Wij willen je tevens vragen alleen naar de winkel te komen en je vragen zoveel mogelijk aan de balie af te handelen.


We willen je verder bedanken voor het vertrouwen in onze winkel. Het is sinds 14 maart ongelooflijk druk, maar we zijn extra gemotiveerd om iedereen toch zo snel mogelijk te helpen. Dit alles zodat je snel aan de gang kunt met je computerproducten, die we tegen normale prijzen blijven leveren. Ook is er veel begrip van klanten voor de vertragingen bij PostNL, onze klantenservice, dat waarderen we ten zeerste.


Tim Kemerink,
Bedrijfsleider CD-ROM-LAND BV

PAGINA WORDT GELADEN...


Voorraad informatie

Afhalen in onze winkel
Zie je een product dat wel op voorraad is in onze webshop maar niet in onze winkel dan kun je dit product reserveren en de volgende dag afhalen.

Reserveer je voor 22:30, dan kun je het product de volgende dag na 10:30 afhalen.
Reserveer je tussen donderdag 22:30 en maandag 9:00, dan kun je het product maandag na 13:00 afhalen.

Reserveren doe je door het product in je winkelmandje te plaatsen en bij het uitchecken te kiezen voor "afhalen in de winkel".

Thuis laten bezorgen
Zie je een product dat niet op voorraad is in onze webshop maar wel op voorraad is in onze winkel dan moet je rekening houden met een extra leverdag, dit wordt automatisch meegenomen met je bestelling.
 
[ Sluiten ]